Satanen 03/2016: http://satanen.satakuntaliitto.fi/satanen.aspxtaso=2&id=1131

Mistä maakuntauudistuksessa on kyse?
Yhteistyö on Satakunnan edunajamisen avaintekijä
Merialuesuunnittelu edistää kestävää kehitystä
Aluesuunnittelua maan ja meren rajapinnassa
Asko Ijäs - ympäristöasioita isossa mittakaavassa
Kari Hietala aloitti aluekehittäjänä
Itsenäisyyden juhlavuosi lähestyy!
Essi Pursiheimo vastaa 100vision viestinnästä
Vaihekaava 2 tukee Satakunnan energiantuotantoa
FRESHABIT toimii Karvianjoen valuma-alueella
EU-perusteos tarjolla opetusmateriaaliksi
Satakunnan markkinointi on yhteistyötä
Tulevia tapahtumia

02/2019

Essi Pursiheimo vastaa Suomi 100:an liittyvän 100vision viestinnästä

Essi Pursiheimo on aloittanut työt Satakuntaliitossa syyskuussa. Essin vastuulla on Satakuntaliiton koordinoimasta ja ideoimasta maanlaajuisesta 100visio-hankkeesta viestiminen ja siihen liittyvä kouluyhteistyö. 100visiossa kysytään Suomen nuorilta visiota maan seuraavilla sadalle vuodelle. 100visio on osa Suomi 100 -juhlavuotta, ja sen rahoitus tulee valtioneuvostolta. 100visio julkistetaan kokonaisuudessaan 29.11. Säätytalolla pidettävässä tilaisuudessa. Jo nyt voi tutustua teemasivustoon 100visio.fi.

Essi Pursiheimo vastaa Satakuntaliiton koordinoiman 100vision viestinnästä ja kouluyhteistyöstä.

Essi opiskelee yritysviestintää Satakunnan ammattikorkeakoulussa, ja valmistuminen on työn alla olevaa opinnäytetyötä vaille. Aiemmalta koulutukseltaan Essi on pukuompelija ja merkonomi. Opinnoissa Essiä inspiroivat eniten itsensä toteuttaminen ja erityisesti visuaalisuuteen liittyvät asiat. Tulevaisuudessa siintävät työt henkilöstö- tai viestintäalalla.

Millaisia odotuksia sinulla on työllesi?
- Suomen juhlavuosi on ”vain kerran elämässä” -mahdollisuus. Odotan työntäyteistä juhlavuotta ja yhteistyötä ihmisten kanssa, se on aina yhtä inspiroivaa. Kouluyhteistyö tarjoaakin tähän hyvän mahdollisuuden.

- Uskon, että 100visio-projektista tulee monimuotoinen ja monipuolinen. Toivon todella, että Suomen nuoret lähtevät joukolla ja aktiivisesti visiomaan Suomen tulevaisuutta. Kyseessä on ainutlaatuinen juhlavuosi ja mahdollisuus.

Essi on kotoisin Porista, ja harrastuksista ratsastus on nyt aktivoitunut nuoruusvuosien jälkeen uudelleen. Muutkin harrastukset ovat liikunnallisia. Hyvästä kunnosta on varmasti hyötyä juhlavuoden hyörinässä!

Teksti:

Viestintäsuunnittelija Tiina Leino