01/2018: http://satanen.satakuntaliitto.fi/satanen.aspxtaso=2&id=1213

Vasama: Satakunnassa uudistukset tehdään! Yhdessä!
Maakuntauudistus ja kiinteistöt – mikä muuttuu?
Maakunnan markkinointi on oma lajinsa
Matkailulle vauhtia mereltä
Kaavoituskatsaus - alueiden käytön ajankohtaiset
Lausuntokierros - vaihemaakuntakaava 2 ehdotus
Meremme tähden -tapahtuma Raumalla 29.5.2018
Osallistu merialuesuunnitteluun 29.5. Raumalla!
Mari Pohja-Mykrä aloitti projektisuunnittelijana
Sanna Oksa aloitti hankeassistenttina
Anne Härkälä aloitti asianhallintasihteerinä

04/2017

Sanna Oksa aloitti hankeassistenttina edunvalvonnassa

Sanna Oksa aloitti hankeassistenttina Satakuntaliitossa 15.1.2018, aluksi osa-aikaisena ja nyt täysiaikaisena vuoden loppuun asti.

Tervetuloa Satakuntaliittoon! Kuinka hyvin tunnet Satakuntaa?
- Tunnen maakuntaa kyllä kohtuullisen hyvin. Parhaiten tunnen tietysti kotipaikkakuntani Ulvilan sekä mökkipaikkakuntani eli Ahlainen ja Merikarvian.

Mistä olet kotoisin ja missä asut nyt?
- Olen kotoisin Nakkilasta ja nyttemmin siis asun Ulvilassa miehen ja kahden lapsen kanssa. Muutin takaisin Turusta vuonna 2013.

Sanna Oksa

Mikä koulutustaustasi on?
- Opiskelin Turussa filosofian maisteriksi pääaineenani yleinen historia; olin lapsesta asti halunnut lukemaan historiaa. Rakastan tarinoita ja erityisen mielenkiintoista on uskonnon historia, sillä onhan uskonto maailmaa liikuttava voima. Minulla on myös parturikampaajan koulutus.

Millaisissa työtehtävissä olet aiemmin ollut?
- Turussa toimin ICT-alalla asiakkuuspäällikkönä. Ulvilassa olen toiminut Ulvilan kaupungin matkailun ja markkinoinnin palvelusihteerinä, mikä työ jatkuu vielä 31.3. asti. Siellä päävastuualueeni on ollut Leineperiin liittyvä työ. Se on ollut hienoa, sillä työssä on mukana historian siipien havinaa ja nykyaikaa; vuonna 2017 tapahtumissa kävi ennätysmäärä väkeä. Yleisesti minua inspiroivat erityisesti organisointi ja tapahtumien tuottaminen.

Mikä sai sinut hakeutumaan Satakuntaliittoon töihin?
- Työn monipuolisuus houkutteli sekä myös organisointiin liittyvät tehtävät. Tehtäviini kuuluvat Satakurssi-hankkeen hallinnointi ja siinä organisointiin liittyvät tehtävät muun muassa tilaisuuksiin liittyen sekä raportointiin ja maksatuksiin liittyvät tehtävät. Hyvin olen porukkaan sujahtanut ja positiivinen mielikuva on kokonaisuudesta.

Millaisia painopisteitä ja odotuksia sinulla on työllesi?
- Haluan totta kai, että järjestämäni tapahtuvat onnistuvat ja että osallistujat ovat niihin tyytyväisiä. Tavoite on kehittää toimintatapoja ja yhteistyötä. Näin saadaan tärkeät asiat hoidettua hyvin ja niukat resurssit hyvin hyödynnettyä. Olen mukana myös muussa edunvalvontaan liittyvässä työssä kuten alkava Satakunnan vaikuttajakoulu nuorille.

Teksti ja kuva:

Viestintäasiantuntija Tiina Leino